Автори проєкту розробили безконфліктні маршрути для пішоходів від вокзалу до станції метро "Вокзальна" та приміського вокзалу, до північних платформ приміських електричок, вулицею Петлюри і в напрямку вулиці Льва Толстого. Вздовж Вокзальної вулиці додали велодоріжки, які закінчуються велопарковкою, про це повідомляє столичне видання Хмарочос.

До слова: Станція метро Арсенальна: фонтан для громади та більше простору – що ще зміниться

Через постійні затори на вулицях Жилянській та Льва Толстого архітектори пропонують закрити в’їзд з вулиці Симона Петлюри для індивідуального транспорту і дозволили його лише для громадського транспорту.

Проєкт реконструкції передбачає повернення трамваю / Фото Хмарочос
Проєкт реконструкції передбачає повернення трамваю / Фото Хмарочос

Також пропонують повернути на площу трамвай, який там їздив до 1996 року. Недобудований паркінг, згідно з проєктом, використають для тимчасової та довготривалої парковки.

Читайте також: Реставрація, а не руйнація – як виглядає оновлена садиба на Печерську у Києві: фото

Вздовж зелених зон та основних пішохідних маршрутів спроєктували алеї з деревами, вздовж вулиці Петлюри – бульвар, який поєднує Вокзальну площу з Ботанічним садом, а всередині смуг громадського транспорту розташовані сквери з відкритим ґрунтом.

Проєкт передбачає комфортні умови для усіх пасажирів / Фото Хмарочос
Проєкт передбачає комфортні умови для усіх пасажирів / Фото Хмарочос

Повернення трамваю, відкриття другого виходу зі станції метро "Вокзальна", а також компактне розміщення та перенесення автостанції ближче до залізничного вокзалу перетворить Вокзальну на головний транспортний вузол міста.