Тепер орендарі мають змогу відкривати двері, запускати ліфти та контролювати температуру у приміщеннях за допомогою смартфонів. А усі співробітники служби безпеки офісної будівлі були замінені на систему спостереження, повідомляє GCR.

За словами Мадіса Лааса, ІТ-директора Ninja Solutions, компанія і раніше планувала запустити проєкт безконтактного офісу цієї весни, тож пандемія COVID-19 лише прискорила процес.

Читайте також: Штучний інтелект для чайників: Google випустила простий посібник про нейромережі

Пілотну інтеграцію інтерфейсу здійснили у таллінському офісному центрі Navigator, орендарями якого є естонські філії Bentley та Carlson Wagonlit Travel, стоматологічна клініка, інвестиційні та рекламні компанії. "Ми не знаємо, як довго триватиме ця пандемія, але навряд вона завершиться через кілька тижнів. У нашій будівлі працюють сотні співробітників — і хоча зараз в основному у віддаленому режимі з дому, проте потреба у частих відвідуваннях існує", — пояснив представник управляючої компанії офісного центру Федір Поляков.