Видання Bloomberg повідомило, що у такий спосіб компанії хочуть перевірити, чи викидатимуть люди стаканчики у спеціальні контейнери, а не сміттєві баки.
Читайте також: Чоловік 10 років зберігав їжу з McDonald's і вона майже не змінилася: фото
Заклади продаватимуть клієнтам напої в тих же стаканчиках, які використовувалися кілька місяців тому. Стаканчики для експерименту виготовили з пластику, обладнали RFID-чіпами та QR-кодами, аби була можливість цифрового відстеження. Це допоможе визначити місця, у яких покупці не повертають стаканчики. Там компанії встановлюватимуть ще більше пунктів для збору.
Над проєктом NextGen Cup Challenge працювали два роки. Тестуватимуть його у закладах McDonald’s та Starbucks у Сан-Франциско і Пало-Альто в Каліфорнії. В обох містах використають стаканчики з різним обладнанням, аби визначити дієвіший. Тестування почнеться вже цього тижня.