Проєкт ще не запустили, але він вже неодноразово був номінований на різні премії, повідомляє Dezeen.

Схоже: Найдовший у світі: між Данією та Німеччиною побудують інноваційний підводний тунель – відео

Для зовнішньої обробки використовували бетон, алюміній та сталь

Залізнична станція Køge Nord, що розташована в новому міському районі Копенгагена Коге, потребувала сполучення з паркінгом та зупинкою приміського залізничного транспорту.


Так виглядає проєкт з висоти пташиного польоту / Фото Dezeen

Міст має довжину у 225 метрів, а дістатись до нього можна по п'яти різних сходових маршах або скориставшись ліфтом.

Спочатку передбачався критий пішохідний міст, а архітектори вирішили спроєктувати об'єкт, який буде схожий на величезну трубу або ж надземний тунель. Обидва кінці мосту обрамлені великими панорамними вікнами.


Зсередини тунель облицювали деревом / Фото Dezeen

Дуб ми використали для того, щоб створити м'якіші, тепліші, приємніші відчуття та захистити людей, що йдуть через дві залізничні лінії та вісім смуг автостради,
– розповів один з архітекторів.

У місті розраховують, що мостом щодня користуватимуться близько 8 тисяч осіб.

Ще: Особливості модернізму: у США зведуть "олімпійський" міст, що повторює рухи спортсменів – фото

Дивіться більше фото пішохідного мосту з Копенгагена: