Після закінчення будівництва подолати 18 кілометрів під водою можна буде за 10 хвилин на авто, та всього за 7 хвилин на потягу, повідомляє Archdaily.
Схоже: В Китаї відкрили найдовший у світі підвісний прозорий міст: фантастичні фото
Загалом до проєкту залучили 10 різних архітектурних та інженерних фірм. Тунель покликаний з'єднати данський регіон Лолланд-Фальстер з німецьким Шлезвіг-Гольштейном, які розділяє Балтійське море.
Автодорога занурюватиметься в море / Фото Archdaily
Цей один з найбільших інфраструктурних об'єктів у всій Європі за останній час покликаний розвивати пасажиропотік та торгівлю між двома країнами.
Дивіться відеопрезентацію проєкту будівництва тунелю:
Проєкт буде електрифікованою двоколійною залізницею та чотирисмуговою автомагістраллю, а обійдеться країнам у 7 мільярдів євро. Тунель відливатимуть по частинах на суші, а вже під водою скріплять їх докупи.
"Розріз" майбутнього тунелю / Фото Archdaily
Порожниста бетонна споруда залягатиме на морському дні на глибині 16 метрів. З данського боку будуватимуть тунель з 1 січня 2021 року, а ще через півтора року – зі сторони Німеччини. Офіційне відкриття планується на середину 2029-го.
Актуальне: Норвезьке місто Берген доповнять новим екологічним районом: фото проєкту
Дивіться більше фото тунелю між Данією та Німеччиною: